Product: Serta Mattress Clear all filters (226 of 226 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I bought a mattress from the Brick in February, I went to the Brick and this one mattress was cheaper than dealing with Serta, I should have known it was either old or a floor model even though the Brick said it was new. The first week the pillow top started to lift,...
Read more
1.0
Product
Serta Mattress
#1105780
Reply to reviews
My multi thousand dollar expensive I comfort mattress has deep crevices where we sleep.My husband and I have to sleep sideways on the bed so we can move around. Mattress Firm came (at a $39.99 cost to me) to investigate and agreed that it was defective. My claim was...
Read more
Anonymous
Anonymous

The manufacturer sets the terms of your warranty. Stains invalidate all warranty. You likely declined to purchase a mattress protector. You might consider having the mattress ...

1.0
Product
Serta Mattress
#1102423
Reply to reviews
Mattress Firm - Poor product and service
Mattress Firm - Poor product and service
Mattress Firm - Poor product and service
Mattress Firm - Poor product and service
Mattress Firm - Poor product and service
Purchased King size Serta for $2000.00 , at first it was good until 10 months in, then sagging began and we starting experiencing lower back pain. Contacted warranty department after about 6 calls( over a 2 month span) and several representatives. They agreed to send...
Read more
1.0
Product
Serta Mattress
I didn't like
  • Poor warranty service faulty
#1093164
Reply to reviews

Sleepys - Lousy product and service

#1103000
1.6
Details
2 years ago i paid $1800, for a mattress that developed a valley in the middle and the side walls collapsed. Since I didn't give the service person a tip up front (paid $40 for him to look at it) he aaid nothing was wrong. Im sleepimg on the couch because i roll off the bed during the night.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Serta - The hump in the middle

#1102527
1.0
Details
I bought a serta queen size pillow top mattress . Everything looks good till you try to sleep on it it has huge hump in the center feels like your going to fall off of the mattress.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty

Fingerhut - Bad mattress

#1086993
4.0
Details
I had purchased a lake wind mattress 5-21-2016 August 5-2017 the springs let go finger hut
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Layout of Store
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
American Mattress - Quick and easy
1/1

American Mattress - Quick and easy

#1083611
5.0
Details
So fast & easy. Great service. Russell was energetic & polite. It was a great experience.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Staff
Style and Design
Value for money
Warranty
Website
HORRIBLE, HORRIBLE, HORRIBLE is all I can say!!.They're customer service is terrible and it takes forever to get anywhere. They later say you have to go through the "Mattress Marshalls" and CHARGE you a fee!! only to learn that you get denied under the warranty. Just...
Read more
Anonymous
Anonymous

Delivery contractors do not represent the retailer or the manufacturer. Delivery people are paid hourly and for low wages and are not the experts to ask about warranty. You ...

1.4
Product
Serta Mattress
#1078573
Reply to reviews
I purchased the mattress in January 2016 and paid $700 for it..queen size serta. My brother-in-law used to work at a mattress factory and said rodents and other things csn crawl in the mattress before it is sewn up. I will never purchase anything else from Badcock and...
Read more
Product
Serta Mattress
#1056684
Reply to reviews
Gardner White once again NOT honoring their warranty on our Serta I-Series King Size Mattress. Gardner White actually has a team that goes around and measures the lumps that form in Serta mattresses they sell. The defective lumps in the mattresses are only considered...
Read more
Anonymous
Melissa Macdonald

I received a private message on June 24th from Meghan whose title is Marketing Assistant! I asked her if she was empowered to authorize refunds. She said no and promised to...

1.0
Product
Serta Mattress
#1055903
Reply to reviews
THE SOUTH AFRICAN COMPANY THAT OWNS MATTRESS FIRM ARE IN MY OPINION CROOKS.THE COMPANY WOULD NOT HONOR THE WARRANTY ON A DEFECTIVE MATTRESS AND BOX SPRING THAT WAS PURCHASED THREE MONTHS AGO UNLESS I PAID $40.00 TO HAVE THE CROOKS AT MATTRESS FIRM COME AND LOOK AT THE...
Read more
Anonymous
Anonymous

As disclosed on MF purchase agreement there is a restock fee of $149 which includes pick up \ delivery service. Outlet (returned) mattresses are heavily discounted and clearly...

Anonymous
Anonymous

You may also file a warranty directly with the Serta and pay them $40 bucks to have a professional independent Inspector to evaluate your warranty claim. Your problem is like...

1.0
Product
Serta Mattress
I didn't like
  • Bunch of crooks
#1049990
Reply to reviews
We started researching many different brands and we finally settled on Serta because Serta products were to be the best quality and best comfort. So we thought... About 6 months into our purchase we noticed that our mattress was beginning to sag on both sides where we...
Read more
Anonymous
Anonymous

I've had no response from the company on this issue. They obviously don't care about their customers.

1.1
Product
Serta Mattress
I didn't like
  • Sagging mattress
#1030388
Reply to reviews
Conn's/Acceptance Now sold me a defective Serta mattress!! Luckily we purchased the optional insurance so around 75 days after the purchase we came home from vacation and I noticed a warp in the outer-lining of the mattress. I called the insurance company and they sent...
Read more
Anonymous
Anonymous

Can't blame a leasing company for your defective items .. Conns is the vender you gotten your product from ... Acceptance now is just a leasingCompany that has nothing to do w...

Product
Serta Mattress
#1029761
Reply to reviews
The bed- serta David was soo comfortable in the store- big lots. The bed we received is horrible! It is hard and very uncomfortable. We do not believe it is the same bed as in the store. .
Read more
Anonymous
Christine Jones

I bought a Serta Edmund mattress at Big Lots and it is extremely hard and hurts your pressure points. Also- I have tried 4 toppers on it. It is still uncomfortable and no t...

1.7
Product
Serta Mattress
#1029522
Reply to reviews